مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-07بين الملل

کمپین قتل عام را متوقف کنید علیه احکام اعدام در عربستان


به دنبال انتشار اخباری مبنی بر صدور احکام اعدام جدید علیه زندانیان عقیدتی در عربستان سعودی، کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی کمپینی را تحت عنوان قتل عام را متوقف کنید علیه مقامات ریاض به راه انداخته اند.

- کمپین "قتل عام را متوقف کنید" علیه احکام اعدام در عربستان به دنبال انتشار اخباری مبنی بر صدور احکام اعدام جدید علیه زندانیان عقیدتی در عربستان سعودی، کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی کمپینی را تحت عنوان "قتل عام را متوقف کنید" علیه مقامات ریاض به راه انداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، فعالان شبکه های اجتماعی و فعالان حقوق بشر در همبستگی با زندانیان سیاسی در عربستان و اعتراض به سیاست جنایتکارانه مقامات ریاض علیه زندانیان عقیدتی دربند این کشور کمپینی را تحت عنوان #قتل عام را متوقف کنید به راه انداختند.

فؤاد ابراهیم عضو انجمن مخالفان شبه جزیره عربستان در توییتی در این باره نوشت: ما نشنیده ایم که یک تظاهرکننده صرفاً به دلیل شرکت در تظاهرات اعدام شده باشد، اما در عربستان سعودی، مردان جوان را به دلیل تظاهرات گردن زدند و رژیم و قضاتش می توانند علیه این جوانان هر عنوان و اتهامی را که می خواهند از نافرمانی از حاکم و تهدید امنیت گرفته تا حمل سلاح و تشکیل سازمان مرتبط با خارج از کشور رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین قتل عام را متوقف کنید علیه احکام اعدام در عربستان

کمپین قتل عام را متوقف کنید علیه احکام اعدام در عربستان