مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-07دانش

افزایش دانش بنیان های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به 20 واحد


به گفته معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با دانش بنیان شدن دو شرکت دیگر، تعداد شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به 20 واحد رسید .

- ایسنا/سمنان به گفته معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با دانش بنیان شدن دو شرکت دیگر، تعداد شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به 20 واحد رسید .

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی 16آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با ارزیابی های انجام شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دو شرکت ره نو صنعت کومش و گروه تحقیق و توسعه افرا از شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به کسب عنوان دانش بنیان شدند .

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود :شرکت ره نو صنعت کومش، به مدیرعاملی دکتر سید هادی رستمیان، در زمینه تولید انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن های آزمایشگاهی فعالیت دارد و برای محصول هموژنایزر التراسونیک 1200 وات موفق به کسب عنوان دانش بنیان شده است.

وی گفت : این شرکت فناور از سال 1398 در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پذیرش شد و در این سال ها با حمایت های پارک علم و فناوری و تلاش و پشتکار تیم کاری شرکت موفقیت های بسیاری را بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دانش بنیان های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به 20 واحد

افزایش دانش بنیان های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به 20 واحد