مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-07حوادث

دستگیری عمل دسترسی غیرمجاز به سامانه داروخانه در زنجان


عامل دسترسی غیرمجاز به سامانه آنلاین یکی از داروخانه ها شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: عامل دسترسی غیرمجاز به سامانه آنلاین یکی از داروخانه ها شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از پزشکان زنجانی مبنی بر دسترسی غیرمجاز به سامانه آنلاین داروخانه و سواستفاده از سامانه فوق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد، تصریح کرد: در بازجویی های اولیه، متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، به جرم خود اعتراف و بیان کرد که قبلا در داروخانه مذکور به عنوان کاربر مشغول کار بوده که پس از اطمینان از عدم تغییر رمز عبور، با ورود به سامانه داروخانه اقدام به حذف تعدادی از اسناد مربوط به داروخانه کرد.

موسوی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی و سیر مراحل قانونی، بیان کرد: کاربران در مشاغل حساس و نیازمند به سامانه های رایانه ای، می بایست سطوح دسترسی کاربران به اطلاعات طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عمل دسترسی غیرمجاز به سامانه داروخانه در زنجان

دستگیری عمل دسترسی غیرمجاز به سامانه داروخانه در زنجان