مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-07اقتصادي

دوگانه سوز کردن 21 هزار خودروی عمومی در اصفهان


مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: طی یک سال اخیر طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در حال اجراست و در استان اصفهان 33 کارگاه با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای این طرح وارد قرارداد شده اند و تاکنون 21 هزار خودرو در اصفهان با این شیوه دوگانه سوز شده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: طی یک سال اخیر طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در حال اجراست و در استان اصفهان 33 کارگاه با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای این طرح وارد قرارداد شده اند و تاکنون 21 هزار خودرو در اصفهان با این شیوه دوگانه سوز شده اند.

عبدالله گیتی منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه دولت در خصوص مدیریت مصرف و افزایش مصرف سوخت CNG در کشور، اظهار کرد: اکنون ظرفیت خوبی در این خصوص ایجاد شده و تلاش می شود تا از این سوخت پاک بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه در این راستا طی یک سال اخیر طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در حال اجراست، گفت: در استان اصفهان 33 کارگاه با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای دوگانه سوز کردن رایگان خودروها وارد قرارداد شده اند.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان تأکید کرد: به همین منظور تاکنون 21 هزار خودرو در اصفهان با این شیوه دوگانه سوز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه سوز کردن 21 هزار خودروی عمومی در اصفهان

دوگانه سوز کردن 21 هزار خودروی عمومی در اصفهان