مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-07اجتماعي

32500 سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش می بینند


رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع 32 هزار و 500 دانش آموز سفیر سلامت توسط مراقبان سلامت و یا مدیران مدارس آموزش های لازم را می بینند.

- بهنام اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح سفیران سلامت به منظور آموزش از طریق گروه همسالان در همه مدارس استان چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دوره ابتدایی 20 درصد دانش آموزان هر مدرسه و در مدارس متوسطه اول و دوم 15 درصد دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: در مجموع 32 هزار و 500 دانش آموز سفیر سلامت توسط مراقبان سلامت و یا مدیران مدارس آموزش های لازم را می بینند و در موقعیت های مختلف مانند حضور در صبحگاه با سایر دانش آموزان صحبت می کنند.

اسماعیلی اظهار داشت: سرفصل های آموزشی متناسب با هر دوره در قالب کتابچه بین مدارس توزیع شده تا موضوع های بهداشتی مورد نیاز به درستی بین دانش آموزان تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدارس شهری و روستایی استان موظف به اجرای این طرح هستند، بیان کرد: برای سفیران سلامت مدارس ابتدایی کارت سفیر و برای سفیران سلامت متوسطه نشان سفیر تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32500 سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش می بینند

32500 سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش می بینند