مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-07سياسي

اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی سنگر در قم برگزار می شود


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی سنگر که مختص به 60 شهید جهاد سازندگی قم است در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی اکبر خوش گفتار مقدم در نشست خبری 60 شهید جهاد سازندگی قم که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به موضوع ترویج سبک و سیره زندگی شهدا تاکیدی ویژه دارند.

وی ادامه داد: جهاد سازندگی یکی از گروه هایی ست که در دوارن جنگ اقدامات موثری داشته و شهدای بسیاری را تقدیم این نظام کرده است؛ در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای خود سنگر هایی داشتند اما جهادگرانی که برای آنان سنگر می ساختند هیچ پناه جانی نداشته و در دید دشمن بودند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم افزود: جهاد سازندگی قم در جنگ تحمیلی 60 شهید والامقام را تقدیم این نظام کرده است و ما قصد داریم در این یادواره یاد و خاطره آن ها را حفظ کنیم و از خانواده این عزیزان به پاس زحماتشان تقدیری داشته باشیم.

*نقش مهم جهاد سازندگی قم در دفاع مقدس محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه این نشست بیان کرد: جهاد سازندگی با تدبیر و دستور امام خمینی(ره) راه اندازی شد تا مشکلات و محرومیت هایی که کشورمان در آن زمان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی سنگر در قم برگزار می شود

اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی سنگر در قم برگزار می شود