مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:222022-11-07سياسي

تفسیر «تسنیم» آیت الله جوادی آملی به جلد 65 رسید


جلد شصت و پنجم تفسیر گرانسنگ تسنیم آیت الله جوادی آملی به همراه جلد پنجم کتاب «عقلانیت شهود» از این مرجع عالیقدر به بازار نشر آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، این جلد از مجموعه تفسیری تسنیم در 775 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده و شامل تفسیر سوره مبارکه لقمان و پرداختن به مباحثی مانند قرآن و وحی و موعظه های اخلاقی و اعتقادی لقمان حکیم است.

در این جلد همچنین آیات توحیدی مانند یا بُنیَّ لا تُشرِک بالله اِنّ الشّرکَ لَظُلم عظیم و ویژگی های رفتاری و اعتقادی نیکوکاران مورد توجه ویژه قرار گرفته، ضمن آن که در بخش دیگری از جلد شصت و پنجم تفسیر تسنیم، تفسیر سوره مبارکه سجده در کنار تفسیر آیات اول تا بیست و یکم سوره مبارکه احزاب نیز آمده است.

جلد نخست این تفسیر ارزشمند در سال 1378 منتشر شد و انتظار می رود تعداد مجلدات این تفسیر به 80 تا 85 جلد برسد.

همچنین ترجمه عربی تفسیر تسنیم و انتشار آن نیز به عنوان یکی از آثار پرفروش نشر اسرا همزمان با انتشار مجلّدات فارسی ادامه دارد.

و اما یکی دیگر از پرفروش ترین آثار نشر اسرا، عقلانیت شهود (تحریر فصوص الحِکَم قیصری) به قلم (ع) را نیز در دستور کار دارد که تاکنون چهار جلد از آن با عنوان سَلونی قبل أن تَفقِدونی به زیور طبع آراسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر «تسنیم» آیت الله جوادی آملی به جلد 65 رسید

تفسیر «تسنیم» آیت الله جوادی آملی به جلد 65 رسید