مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:222022-11-07سياسي

ترویج فرهنگ کتاب خوانی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد


مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابخانه ها می توانند با ترویج فرهنگ مطالعه، در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیش از ظهر امروز با محمد بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دیدار و گفت وگو کرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه، گفت: کتابخانه ها می توانند با ترویج فرهنگ مطالعه، در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشند.

مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور هفته کتاب را ظرفیتی بی بدیل برای شناساندن برنامه ها و کارکردهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور دانست.

میرزایی افزود: هدف عمده نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی و شناساندن کتابخانه ها، آشنا کردن جامعه مخاطب با فعالیت ها و خدمات کتابخانه های عمومی و مراکز اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط میان آن ها است.

وی تصریح کرد: امیدوارم به شکلی منسجم برنامه ریزی شود تا از حداکثر ظرفیت فرهنگی موجود با همکاری و حمایت سازمان های دیگر در راستای توسعه فرهنگی استان استفاده شود و کتابخانه ها به عنوان یک مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتاب خوانی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

ترویج فرهنگ کتاب خوانی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد