مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-07سياسي

بهره مندی از ظرفیت نخبگان به منظور رفع مشکلات شهری در رشت


در دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با رییس بنیاد نخبگان گیلان به بهره مندی از ظرفیت نخبگان گیلان با هدف رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دیدار با رییس بنیاد نخبگان گیلان در ساختمان شورای رشت با اشاره به اینکه نخبگان سرمایه های خدادادی هر کشوری هستند، اظهار کرد: بسیاری از پیشرفت های فعلی کشور را مدیون تلاش های نخبگان هستیم و باید این افراد را در نهایت تکریم و فراهم کردن نیازهایشان در راستای تحقق دستاوردهای بهتر، پذیرا باشیم.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهر رشت و استان گیلان از این سرمایه های خدادادی همواره برخوردار بوده است، افزود: چهره های پرافتخاری همچون پرفسور سمیعی و غیره از جمله این سرمایه های خدادادی و مایه فخر و مباهات همه ما هستند.

  وی با تاکید به اینکه عرق به میهن و خدمت به هم میهنان در وجود نخبگان نیز مایه غرور است، تصریح کرد: متاسفانه اخیرا در حادثه که داشت به کشور بازگشته بود.

  کارگرنیا با اشاره به اینکه شورای رشت حامی نخبگان است، بیان کرد: در همین راستا و به مناسبت روز دانش آموز روز گذشته نیز هفت نفر از نخبگان دانش آموزی یکی از دبیرستان های استعدادهای درخشان رشت به عنوان مشاورین حوزه دانش آموزی کمیسیون های تخصصی شورای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت نخبگان به منظور رفع مشکلات شهری در رشت

بهره مندی از ظرفیت نخبگان به منظور رفع مشکلات شهری در رشت