مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-07سياسي

بازدید وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران از دانشگاه عالی دفاع ملی


وابستگان نظامی 27 کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه 16 آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.

- وابستگان نظامی 27 کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه 16 آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وابستگان نظامی 27 کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه 16 آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.

در ادامه این بازدید؛ نشست هماهنگی همایش هندسه نظم نوین جهانی نیز برگزار شد، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در جریان این نشست، طی سخنانی اظهار داشت: این نشست ظرفیت بسیار خوبی برای آشنایی شما نمایندگان نیروهای مسلح کشورهای دوست و هم پیمان با دانشگاه عالی دفاع ملی و همچنین زمینه سازی گسترش ارتباط علمی و فناوری است.

سردار احمدی مقدم هدف دیگر این نشست را آماده سازی شرایط برای برگزاری نشست بین المللی در حوزه برسی هندسه نظام نوین جهانی دانست و گفت: شرایط روز جهان و اتفاقات مختلف نیازمند بررسی های دقیق علمی و دانشگاهی است.

وی با اشاره به جنگ اوکران و روسیه و تاثیر آن بر جهان، ادامه داد: جنگ اوکراین، تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی تامین غذا و انرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران از دانشگاه عالی دفاع ملی

بازدید وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران از دانشگاه عالی دفاع ملی