مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-07اجتماعي

بارش های پراکنده از عصر سه شنبه آسمان اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فردا از بعدازظهر با گذر یک موج در اکثر مناطق افزایش ابر و در شب بارش های پراکنده به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً  پایدار طی  امروز تا اواسط فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و در اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

آقایی عنوان کرد: فردا از بعدازظهر با گذر یک موج در اکثر مناطق افزایش ابر و در شب بارش های پراکنده به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه  دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 22 و کمینه فردا صبح 4 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 5 و خوروبیابانک با  24 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده از عصر سه شنبه آسمان اصفهان را فرا می گیرد

بارش های پراکنده از عصر سه شنبه آسمان اصفهان را فرا می گیرد