مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-07سياسي

از ماجرای گردشگران بازداشتی تا محدودیت خرید خانه از سوی شیعیان خارجی


نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری در نشستی به بررسی موضوع گردشگران بازداشتی، موج بیکاری راهنمایان و تعطیلی در بومگردی ها، بودجه تبلیغ ایران و مقابله با ایران هراسی، - نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری در نشستی به بررسی موضوع گردشگران بازداشتی، موج بیکاری راهنمایان و تعطیلی در بومگردی ها، بودجه تبلیغ ایران و مقابله با ایران هراسی، سختگیری هایی که ایرانی ها را به خرید خانه در ترکیه سوق داده و به شیعیان خارجی اجازه مالکیت خانه در ایران را نمی دهد، پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست توسعه راهبردهای صنعت گردشگری و بررسی موانع موجود درحالی با حضور 18 نماینده مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تعدادی از تشکل های خصوصی و معاون گردشگری کشور شامگاه گذشته، 15 آبان ماه در هتل اوین تهران برگزار شد که برخی از طرح ها و قوانین گردشگری در کمیسیون های مجلس درحال تنظیم و اصلاح است.

از سوی دیگر اصلاح قوانین دیگری، از جمله طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق برخی تأسیسات گردشگری را در معرض گرانی و بحران تعطیلی قرار داده است.

تاثیر ناآرامی ها و حوادث اخیر بر گردشگری نیز موضوع دیگری بود که فعالان گردشگری از نمایندگان مجلس درخواست کردند از مسیر قانون پیامدها و چالش های مرتبط با آن را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای گردشگران بازداشتی تا محدودیت خرید خانه از سوی شیعیان خارجی

از ماجرای گردشگران بازداشتی تا محدودیت خرید خانه از سوی شیعیان خارجی