مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-07اجتماعي

بارش 82 میلیمتری در املش/ کلیه محورها باز است


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه تا این لحظه شاهد بارش 82 میلیمتری در املش و 65 میلیمتری در چابکسر هستیم، گفت: از مردم می خواهیم به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از تردد از پل های آبنما به هنگام طغیان خودداری کنند.

- امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان و بارش برف و باران، اظهار کرد: تا این لحظه شاهد بارش 82 میلیمتری در املش و 65 میلیمتری در چابکسر هستیم؛ البته بارش ها در تمام نقاط استان به غیر از رودبار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت و تلفات ناشی از آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها نداشتیم، افزود: با توجه به تداوم بارش باران و آغاز بارش برف در برخی از محورهای کوهستانی، کلیه محورها باز است و تردد جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به تدریجی بودن بارش ها، عنوان کرد: با توجه به لایروبی های صورت گرفته در رودخانه های مهم و طغیانی استان، ظرفیت بارش بیش از این حد را نیز داریم.

مرادی، با بیان اینکه رودخانه های مستعد سیل و نیز مناطق رانشی را شناسایی کردیم و از دستگاه های اجرایی متولی روستاها، آب منطقه ای و فرمانداران خواستیم اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: در همه شهرستان های گیلان حداقل یک منطقه رانشی داریم و مهمترین این مناطق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 82 میلیمتری در املش/ کلیه محورها باز است

بارش 82 میلیمتری در املش/ کلیه محورها باز است