مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-07اجتماعي

تامین به موقع داروی بیماران خاص از مهمترین اولویت های دولت است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تامین به موقع دارو و رفع مشکلات و دغدغه های بیماران خاص یکی از مهم ترین اولویت های دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسداللهی روز دوشنبه در جلسه کمیته بیماری های خاص آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تأمین به موقع دارو و رفع مشکلات و دغدغه های بیماران خاص یکی از مهم ترین اولویت های دولت است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات بیمه ای و تأمین داروهای این بیماران باید به فکر ایجاد پشتوانه ای قوی برای این بیماران بوده و آموزش و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف دارو برای این قشر مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: بر همین اساس رسیدگی به مشکلات بیماران خاص و گسترش امکانات و تجهیزات درمانی برای آنها می تواند التیامی بر آلام این قشر باشد.

اسداللهی ادامه داد: با توجه به وضعیت درمان و مشکلات معیشتی بیماران خاص، باید با تدوین برنامه های منسجم و تعریف شده گام های اساسی و مؤثری برای تسهیل روند درمان این بیماران برداشته شود.

در این جلسه مسائل و مشکلات بیماران خاص کلیوی شامل افزایش هزینه برخی داروها، فرسودگی دستگاه های دیالیز، از کارافتادگی بیماران، تجمیع آزمایش های قبل از پیوند در مراکز دولتی و پوشش بیمه ای، انجام رایگان امور دندان پزشکی بیماران، بررسی و ارائه راهکارهای علمی و عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین به موقع داروی بیماران خاص از مهمترین اولویت های دولت است

تامین به موقع داروی بیماران خاص از مهمترین اولویت های دولت است