مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-07سياسي

هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی در کشور، گفت: کشورهایی هم که هیچ قیدوبندی ندارند، برای مدیریت فضای مجازی قانون دارند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی در کشور، گفت: کشورهایی هم که هیچ قیدوبندی ندارند، برای مدیریت فضای مجازی قانون دارند.

سردار بهمن ریحانی امروز(16 آبان) در نشست با اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان با هدف اسلام هراسی و نابودی کشورهای اسلامی پروژه های زیادی را طراحی کرده اند، ماجرای یازدهم سپتامبر را نقشه دشمنان برای ویرانی خیلی از کشورهای اسلامی مثل عراق، سوریه، لبنان، یمن و ایران دانست و گفت: با اجرای این پروژه ها امروز همه این کشورها بجز ایران اسلامی به سمت نابودی کشیده شده اند.

وی توضیح داد: دشمنان در سال 2011 ماجرای شعار نویسی تعدادی دانش آموز علیه بشار اسد را بهانه کرده و سوریه را به روزگار کنونی انداختند و حدود 550 هزار نفر از مردمان این کشور را به طرز فجیعی کشته و بین 13 تا 14 میلیون نفر را آواره کردند، اما برای ما راضی به سوریه شدن هم نبوده و در پی شکست و سپس تجزیه ایران اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست

هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست