مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07اقتصادي

بدهی 80 میلیاردی شهرداری گرگان به قرارگاه خاتم


شهردار گرگان با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار شهرداری گرگان در حوزه احداث شهربازی مدرن هزارپیچ فعالیت می کند، - ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار شهرداری گرگان در حوزه احداث شهربازی مدرن هزارپیچ فعالیت می کند، افزود: طلب قرارگاه از شهرداری رقمی حدود 80 میلیارد تومان است.

سیدرضا سیدالنگی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار شهرداری گرگان در حوزه احداث بزرگ ترین دهکده توریستی و گردشگری شهربازی مدرن استان گلستان هزارپیچ فعالیت می کند، اظهار کرد: با تلاش های خستگی ناپذیر و بی وقفه قرارگاه، عملیات احداث این پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارد.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه طلب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از شهرداری رقمی حدود 80 میلیارد تومان است، ادامه داد: برای اینکه پروژه در زمان مشخص از پیش تدوین شده افتتاح شود، درصدد هستیم تا بخشی از بدهی قرارگاه پیش از پایان سال 1401 پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت بدهی شهرداری به خاتم الانبیا(ص) توان مالی قرارگاه برای ادامه اجرای عملیات احداث این مجتمع مهم گردشگری را بالا می برد، افزود: پیش بینی شده است فازهای نخست این پروژه شامل سورتمه و سوله سرپوشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 80 میلیاردی شهرداری گرگان به قرارگاه خاتم

بدهی 80 میلیاردی شهرداری گرگان به قرارگاه خاتم