مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-07اقتصادي

170 کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند


معاون اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت عظیمی فر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه، 250 کودک کار خیابانی شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه بیشتر کودکان کار خیابانی در یاسوج شناسایی شده اند، گفت: همچون دیگر آسیب های اجتماعی، پدیده کودکان کار خیابانی ریشه در متغیرهای کلان اقتصادی و اجتماعی دارد.

عظیمی فر تصریح کرد: کاهش و کنترل کودکان کار خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند انجام اقدام های فرهنگی جدی تری است و به نظر می رسد تعدادی از کودکان کار خیابانی در استان شکل سازمان یافته به خود گرفته و افرادی در حال بهره وری از این کودکان هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، ارائه خدمات به کودکان کار خیابانی وظیفه برخی دستگاه های اجرایی است، گفت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند کودکان کار خیابانی را به سرانجام مطلوب برساند.

عظیمی فر تصریح کرد: در این راستا باید دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از ساماندهی کودکان کار خیابانی اقدام های جدی تری انجام دهند.

وی افزود: ایجاد فضای فیزیکی مجهز به امکانات بازی از وظایف شهرداری ها در خصوص ساماندهی کودکان کار خیابانی است و انجام خدمات درمانی دندان پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند

170 کودک کار در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند