مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-07سياسي

اجلاسیه 60 شهید جهاد کشاورزی استان قم برگزار می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برگزاری اجلاسیه 60 شهید این نهاد در راستای برپایی کنگره ملی شهدای استان در پنجشنبه هفته جاری در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا حاجی رضا، ظهر دوشنبه در نشست خبری اجلاسیه 60 شهید جهاد کشاورزی استان قم که در راستای برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم برگزار می شود اظهار داشت: جهاد سازندگی با پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را در عرصه های مختلف کشور به خوبی عملیاتی کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان داشت: جهاد سازندگی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل تشکیل شد و مأموریت یافت تا در حوزه محرومیت زدایی به خصوص در روستاها و مناطق محروم اقداماتی انجام دهد که بعد از شروع جنگ تحمیلی، این ظرفیت به یاری جنگ آمد و در حوزه جمع آوری کمک های مردمی و پشتیبانی جنگ نقش آفرین بود.

حاجی رضا عنوان داشت: جهادگران جهاد سازندگی در مهندسی جنگ نیز نقش مؤثر و پررنگی داشتند و ابتکارات مختلفی از زدن سنگر تا ساخت پل های شناور و تجهیزات مورد نیاز در پیشبرد جنگ داشتند.

گردان 19 حضرت معصومه (س) نقش پررنگی در دفاع مقدس داشت وی ابراز داشت: گردان 19 حضرت معصومه (س) با حضور جهادگران جهاد سازندگی استان قم نقش پررنگی در دفاع مقدس داشتند و جهادگران قمی در 8 عملیات به صورت مستقیم حضور داشته و پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه 60 شهید جهاد کشاورزی استان قم برگزار می شود

اجلاسیه 60 شهید جهاد کشاورزی استان قم برگزار می شود