مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-07بين الملل

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالیکه پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ پنجم اسفند ماه گذشته، کشور های غربی به ویژه ایالات متحده و انگلیس تلاش کردند تا با عرضه تسلیحات سبک و سنگین و تشدید فشار های تحریم ها، - علی رغم تلاش غرب برای منزوی کردن روسیه، یک روزنامه انگلیسی گزارش کرده است که پس از جنگ اوکراین، رابطه میان روسیه با ایران و کره شمالی بیش از پیش عمیق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالیکه پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ پنجم اسفند ماه گذشته، کشور های غربی به ویژه ایالات متحده و انگلیس تلاش کردند تا با عرضه تسلیحات سبک و سنگین و تشدید فشار های تحریم ها، مسکو را در جامعه بین المللی منزوی کنند، اما آن طور که روزنامه انگلیسی گاردین نیز گزارش کرده است، اتحاد میان مسکو و تهران و پیونگ یانگ بیش از پیش تقویت شده است.

در این گزارش آمده است که همگرایی نظامی و دیپلماتیک میان روسیه و دو کشور ایران و کره شمالی پس از جنگ اوکراین تا حد زیادی افزایش یافته است.

گاردین سپس به نقل از یک کارشناس ادامه داد که روسیه احتمالاً در صدد است از طریق تأمین مهمات از کشور کره شمالی و کشور های دیگر، تولید و عرضه مهمات توپخانه ای خود را تثبیت کند تا کمبود های تولید کارخانه های مهمات سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است