مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:472022-11-07اقتصادي

خانه صنایع دستی نمین و خانه گلیم عنبران راه اندازی می شوند


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی خانه صنایع دستی نمین و خانه گلیم عنبران تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، توحید دلاورقوام ظهر امروز در نشست با فرماندار نمین اطهار کرد: با توجه به ثبت شهر عنبران به عنوان شهر ملی گلیم و تولید منحصر به فرد این محصول صنایع دستی در شهر عنبران، خانه گلیم این شهر راه اندازی می شود.

وی افزود: خانه گلیم عنبران در ساختمان صنایع دستی این شهر راه اندازی می شود و در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امسال با اعتبار یک میلیارد تومانی این ساختمان را بازسازی کرده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به بازدید از ساختمان های موجود صنایع دستی در شهرستان نمین، بیان کرد: همچنین خانه صنایع دستی نمین نیز امسال راه اندازی می شود تا این شهرستان که در زمینه صنایع دستی پیش رو است، صاحب 2 خانه در حوزه صنایع دستی شود.

دلاورقوام اهمیت حضور بخش خصوصی در حوزه صنایع دستی را یادآور شد و گفت: تلاش می کنیم در بحث آموزش صنایع دستی و در بحث بازاریابی برای محصولات تولیدی این حوزه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنایع دستی نمین و خانه گلیم عنبران راه اندازی می شوند

خانه صنایع دستی نمین و خانه گلیم عنبران راه اندازی می شوند