مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:522022-11-07اقتصادي

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی


رضا اسداللهی، کارآفرین جوان خرم آبادی در 26 سالگی با راه اندازی کارگاه تولید صنایع چوبی از جمله مبلمان نه تنها توانسته درآمدی برای خود کسب کند، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، رضا اسداللهی کارآفرین جوان که به دلیل علاقه زیاد از همان نوجوانی و پس از پایان تحصیلات متوسطه تولید را شروع کرده، می گوید: علاوه بر علاقه هدف یکی از مهمترین عواملی بود که نقش مهمی در موفقیت من داشت.

او که لیسانس صنایع تولید و حسابداری را در کارنامه خود دارد، با سرمایه شخصی و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی کار خود را شروع کرده است.

اسداللهی الگوی موفق کارآفرینی است که با وجود تحصیلات دانشگاهی اما تولید را دنبال کرده و امروز در سن 26 سالگی توانسته جایگاهی برای خود پیدا کند.

او ناامیدی را در پیش گرفته اند، سعی کرده با هدف گذاری و مسوولیت پذیری کار خود را دنبال کند، به طوری که امروز نه تنها در بازار استان بلکه در دیگر استان ها و حتی خارج از کشور هم حرف برای گفتن دارد.

با رضا اسداللهی کارآفرین جوان و موفقی که سرشار از انگیزه و امید است، گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  چطور شد با وجود تحصیلات دانشگاهی ، تولید را دنبال کردید؟ راستش را بخواهید من از دوره راهنمایی و دبیرستان دیوانه وار به کار با چوب علاقه داشتم، همین شد که پس از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی

کارآفرینی جوان لرستانی با سرمایه 2 میلیون تومانی