مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-07اجتماعي

پای ترامپ به ماجرای جنجالی متان تهران کشیده شد!


رییس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم پایتخت گفت: بطور کلی یکی از پیامد های مراکز دفن زباله انتشار گاز متان ناشی از دفن زباله هاست و در آرادکوه نیز چندین سال است که زباله ها به صورت چند لایه روی هم دفن شده اند و به صورت بی هوازی گاز متان را از خود متصاعد کردند.

- چندی پیش ناسا با انتشار گزارشی اعلام کرد که یک توده پنج کیلومتری گاز متان در جنوب شهر تهران وجود دارد، هر چند مدیران شهرداری آن را تأیید نکردند؛ اما رییس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم پایتخت معتقد است که بجای انکار این پدیده و مطالعات می توان از آن برای منشأیابی درست گاز متان در تهران استفاده کرد.

  آرش میلانی در گفتگو با ایسنا، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازناسا درباره توده 5 کیلومتری گاز متان در جنوب شهر تهران، گفت: بطور کلی یکی از پیامد های مراکز دفن زباله انتشار گاز متان ناشی از دفن زباله هاست و در آرادکوه نیز چندین سال است که زباله ها به صورت چند لایه روی هم دفن شده اند و به صورت بی هوازی گاز متان را از خود متصاعد کردند.

  وی با بیان اینکه در مراکز دفن زباله گاز متان استحصال می شود، گفت: گاز متان ناشی از زباله استحصال شده و به نیروی برق تبدیل می شود و بطورکلی گاز متان قابلیت کنترل و مدیریت را دارد و حالا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد در محدوده آرادکوه که یک مرکز دفن زباله قدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ترامپ به ماجرای جنجالی متان تهران کشیده شد!

پای ترامپ به ماجرای جنجالی متان تهران کشیده شد!