مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-07سياسي

الکترونیکی شدن ارائه خدمات، سلامت اداری را محقق می کند


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در مجموعه های استانی هم باید به سمتی حرکت کنیم که اقدامات و خدمات الکترونیکی شوند و دیگر جانباز و ایثارگری نباشد که برای ارائه خدمات نیاز به مراجعه حضوری به مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر موهبتی با اشاره به ضرورت توجه به رویکرد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، توضیح داد: یکی از رویکردهای امروز حاکمیت این است که ما به سرعت به سمت الکترونیکی شدن خدمات حرکت کنیم که البته این امر تاکنون با نواقصی روبرو بوده که منجر به عملیاتی شدن آن نشده است که رفع این مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه با الکترونیکی شدن ارائه خدمات، سلامت اداری محقق می شود، تأکید کرد: این روند می تواند اطلاعات بسیار خوبی را برای تصمیمگیران کشور تولید کند که با تولید آن رفتارها، تصمیمات و سیاست ها تغییر خواهد یافت.

همان طور که سال ها در کشور به دنبال تحقق این موضوع بودیم، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بحثی فراتر از الکترونیکی شدن یعنی هوشمندسازی را در دستور کار قرار دادند که باید تسریع شود زیرا زمان زیادی نداریم و کارها باید با سرعت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن ارائه خدمات، سلامت اداری را محقق می کند

الکترونیکی شدن ارائه خدمات، سلامت اداری را محقق می کند