مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-07اقتصادي

پژوهش بدون فناوری و تولید تجاری در دنیا جایی ندارد


رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: پژوهش بدون فناوری و تولید تجاری دیگر جایی در جهان ندارد و مقالات دانشمندان ما باید در انتها منجر به تولید محصولی شود که به حل مسائل و مشکلات و رفع نیازهای کشور و همچنین رفع فشار تحریم ها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن زمانیان در نشست هم افزایی با مدیران یکی از شرکت های بخش خصوصی که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه فناوری بدون پژوهش مانند درختی بی ریشه است و این دو باید مکمل هم بوده تا بتوانند ثمر بخش باشند، اظهار کرد: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران زنجیره ای از خلق ایده تا تولید محصول تجاری است.

وی ضمن معرفی بخش های مختلف این سازمان به بیان توانمندی ها و طرح های انجام شده در حوزه مواد شیمیایی و تهیه و استخراج اسانس ها و تولید و تکثیر آنزیم های مورد استفاده در صنایع شوینده با هولدینگ یک شرکت بخش خصوصی و تهیه و فرآوری با محوریت بیو دیزل با وجود فرمانتورهای صنعتی و نیمه صنعتی در پژوهشکده های فناوری شیمیایی و زیست فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران پرداخت.

در ادامه این نشست مهندس سیفی، رییس هیات مدیره هلدینگ این شرکت بخش خصوصی با اشاره به برنامه ریزی جهت توسعه همکاری های مشترک، گفت: از گستردگی موضوعات پژوهش دراین سازمان بسیار خوشحال شدم و تنوع رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش بدون فناوری و تولید تجاری در دنیا جایی ندارد

پژوهش بدون فناوری و تولید تجاری در دنیا جایی ندارد