مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-07حوادث

پلیس: قانون درمورد موتورسواری زنان سکوت کرده، ما هم سکوت می کنیم


تکلیف پلیس درباره موتورسیکلت برقی یا بنزینی یا اتوماتیک یا دنده ای مشخص است؛ از نظر پلیس موتور موتور است و تفاوتی در نوع آن نیست.

- وی گفت: تکلیف پلیس درباره موتورسیکلت برقی یا بنزینی یا اتوماتیک یا دنده ای مشخص است؛ از نظر پلیس موتور موتور است و تفاوتی در نوع آن نیست.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره موتورسواری زنان گفت: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می کنیم.

  سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تخلف برخی رانندگان موتورسیکلت اظهار داشت: چرا باید موتورسیکلت در اختیار برخی افراد که قوانین را رعایت نمی کنند باشد؛ این افراد با رانندگی پرخطر به خود و خانواده شان و جامعه آسیب می زنند؛ پلیس طبق قانون قطعا با این افراد برخورد می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، وی افزود: برخی قوانین رانندگی نیازمند اصلاح در مجلس شورای اسلامی است تا نمرات منفی و یا جرایم تغییرات اساسی کند تا عده ای نتوانند با جان و مال مردم بازی کرده و به جامعه آسیب بزنند؛ خیلی از آسیب های وارده جبران ناپذیر است.

  از نظر قانون و پلیس، فرقی بین موتور بنزینی و برقی وجود ندارد   رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تفاوت موتورسیکلت برقی با موتورسیکلت بنزینی تصریح کرد: از نظر قانون و پلیس، موتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: قانون درمورد موتورسواری زنان سکوت کرده، ما هم سکوت می کنیم

پلیس: قانون درمورد موتورسواری زنان سکوت کرده، ما هم سکوت می کنیم