مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-07اجتماعي

تشکیل لیگ پاسخ به سئوالات دانش آموزان در فارس


با توجه به تعدد مدارس در این استان، تامین نیروی متخصص برای پاسخگویی به شبهات کاری دشوار است لذا پیشنهاد می شود که لیگ پاسخ به سئوالات دانش آموزان در سطح دبیرستان های فارس تشکیل شود.

- ایسنا/فارس معاون اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: با توجه به تعدد مدارس در این استان، تامین نیروی متخصص برای پاسخگویی به شبهات کاری دشوار است لذا پیشنهاد می شود که لیگ پاسخ به سئوالات دانش آموزان در سطح دبیرستان های فارس تشکیل شود.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار دوشنبه 16 آبان در نشست روسا و مدیران ادارات آمورش و پرورش شهرستان ها و مناطق فارس ضمن قدردانی از تلاش های فرهنگیان برای هدایت جامعه، گفت: معلم این امکان را دارد که انسان ها را در مسیر سعادت قرار دهد.

وی با بیان اینکه غفلت از مساجد یکی از علل ناهنجاری های امروز است بنابراین باید ارتباط مدرسه و مسجد که مدنظر سند تحول هم هست، جدی گرفته شود، گفت: غفلت از آموزش و پرورش یکی دیگر از علل بروز ناهنجاری های امروز است.

متاسفانه امروزه محاصره تبلیغاتی به تمام معنا اتفاق افتاده است و دانش آموزان در این محاصره قرار گرفته اند.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس افزود: با توجه به وجود هزاران کلاس درس در سطح استان فارس استفاده از افراد متخصص و همه کلاس ها کاری دشوار است لذا طرح تشکیل لیگ پاسخ به سوالات و شبهات دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل لیگ پاسخ به سئوالات دانش آموزان در فارس

تشکیل لیگ پاسخ به سئوالات دانش آموزان در فارس