مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-07ورزشي

ارزیابی مسیر دشوار ملی پوشان تا سکو/احتمال دربی ایرانی دریک چهارم


مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در ارزیابی حریفان ملی پوشان گفت: تیم های یک و دو ایران در صورت صعود به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی، در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدارهای تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه 16 در بندرعباس شروع و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت.

والیبالیست های ایران هم در چند تیم در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

رضا نایینی مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در ارزیابی حریفان ملی پوشان کشورمان گفت: تیم یک ایران (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) با هند و استرالیا سه همگروه شده است و فکر نمی کنم کار سختی در مرحله گروهی داشته باشد و احتمالا سرگروه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تیم دوم ایران (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) در گروه هشتم با قطر دو همگروه شده است و تک مسابقه این گروه برای تعیین صدرنشین خواهد بود.

مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران ادامه داد: اگر تیم های یک و دو ایران در مرحله گروهی صدرنشین شوند و در مرحله نخست حذفی موفق به شکست حریفان خود شوند، در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر خواهند شد.

وی تاکید کرد: نمی دانم برای این موضوع از چه واژه ای استفاده کنم، ازسوی حضور یک تیم ایران در چهار تیم برتر قطعی می شود، اما ازسوی دیگر یکی از تیم های خوب کشورمان در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی مسیر دشوار ملی پوشان تا سکو/احتمال دربی ایرانی دریک چهارم

ارزیابی مسیر دشوار ملی پوشان تا سکو/احتمال دربی ایرانی دریک چهارم