مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-07فرهنگي

مستند فوتبالی در گروه «هنر و تجربه» در آستانه جام جهانی اکران می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، درآستانه جام جهانی فوتبال، جدول نمایش گروه سینمایی «هنر و تجربه» رنگ فوتبال گرفته است و قرار است فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی روند به تهیه کنندگی و کارگردانی .

- مستند فوتبالی در گروه هنر و تجربه در آستانه جام جهانی اکران می شود مستند سینمایی ملوانان تنها به دریا نمی روند به کارگردانی الله کرم رضایی زاده از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، درآستانه جام جهانی فوتبال، جدول نمایش گروه سینمایی هنر و تجربه رنگ فوتبال گرفته است و قرار است فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی روند به تهیه کنندگی و کارگردانی الله کرم رضایی از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.

مستند ملوانان تنها به دریا نمی روند با اشاره به افتخارات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در طول تاریخ فوتبال ایران، روایتگر دلبستگی و همدلی کم نظیر مردم شهر بندرانزلی از هر قشر و شغلی به این تیم محبوب و ریشه داراست.

این فیلم تاکنون جوایز مختلفی از جشنواره های سینمایی همچون سی و نهمین دوره جشنواره فیلم های ورزشی میلان، سومین جشنواره فیلم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند فوتبالی در گروه «هنر و تجربه» در آستانه جام جهانی اکران می شود

مستند فوتبالی در گروه «هنر و تجربه» در آستانه جام جهانی اکران می شود