مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-07پزشكي

درمانگاه مهاجران شبانه روزی شد


همدان_نماینده مردم بهار و  کبودراهنگ در مجلس گفت: پس از پیگیری های متوالی، وزرات بهداشت چارت 24 ساعته شدن درمانگاه شهر مهاجران را به دانشگاه علوم پزشکی همدان ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح اله توسلی دوشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه نگاه وزارت بهداشت باید به مناطق محروم عادلانه باشد گفت: شرایط به گونه ای است که در شهرستان های بهار و کبودراهنگ با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم و غالباً پزشک ها در مراکز استان هستند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرومیت زدایی در حوزه سلامت امری ضروری است گفت: در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان مهاجران و مذاکراتی که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت دستور صریح این مقام مبنی بر 24 ساعته شدن درمانگاه این شهر اخذ شد.

وی ادامه داد: پس از مکاتبات مداوم بالاخره چارت درمانگاه شبانه روزی شهر مهاجران با اعلام وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، ماما، رادیولوژی و… مقرر شد مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران به درمانگاه شبانه روزی تغییر یابد.

فتح الله توسلی، توزیع عادلانه امکانات بخش بهداشت و درمان را حق مردم دانست و افزود: تأمین سلامت مردم باید مورد توجه جدی باشد و یکی از مطالبات مهم مردم رفع مشکلات حوزه بهداشت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه مهاجران شبانه روزی شد

درمانگاه مهاجران شبانه روزی شد