مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-07سياسي

بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی در کمیسیون اصل 90


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی در این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه ظرف مدت 10 روز معماری ارائه شده سازمان ثبت احوال از سامانه اطلاعات سببی و نسبی را بررسی و .

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی در این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه ظرف مدت 10 روز معماری ارائه شده سازمان ثبت احوال از سامانه اطلاعات سببی و نسبی را بررسی و ارزیابی کرده و نظر خود را به سازمان ثبت احوال و کمیسیون اصل 90 اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح نشست عصر کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی، گفت: برای برنامه ریزی های کشور و جلوگیری از فساد، رانت، پولشویی، فرار مالیاتی و غیره نیاز به اطلاعات ذی نفعان، نسبی و سببی داریم؛ برای جلوگیری از فرار مالیاتی و مشکلات اقتصادی نیازمند اطلاعات افراد هستیم.

سازمان ثبت احوال از سال 94 موظف شده داده های سببی و نسبی را ساماندهی کند، اما گزارش های واصله حاکی از آن است که مسائل مالی و اعتبارات علت تأخیر در تحقق این قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی در کمیسیون اصل 90

بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه اطلاعات سببی و نسبی در کمیسیون اصل 90