مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-07اقتصادي

مصرف آب شرب در ماکو بی رویه است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: اگر ما به اندازه کافی از منابع آب سطحی و زیرزمینی برداشت داشته باشیم برای نیازهای واقعی در ماکو محدودیت آب نخواهیم داشت.

- خوش سیرت، امروز 16 آبان ماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت، با بیان اینکه کشور سخت ترین سال های خشکسالی را طی می کند، گفت: اگر ما به اندازه کافی از منابع آب سطحی و زیرزمینی برداشت داشته باشیم برای نیازهای واقعی در شهرستان محدودیت آب نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ماکو 220 لیتر در شبانه روز به ازای هر فرد در پایان شهریور مصرف آب داشته ایم که خیلی زیاد است، افزود: ما به جای اینکه 360 لیتر از منابع آب شرب شهرستان برداشت داشته باشیم در حال حاضر 555 لیتر برداشت می کنیم که این خود یک مصرف بی رویه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، همچنین با بیان اینکه در شهرستان، خط انتقال دوم آب از تصفیه خانه شماره یک به شماره دو در دولت سیزدهم در حال احداث است، گفت: با بهره برداری از این تصفیه خانه به شهرهای ماکو، بازرگان، روستاهای اطراف و شهرستان شوط آب انتقال خواهیم داد.

سدبارون 15 میلیون مترمکعب آب دارد اشرفی، معاون حفاظت و بهره برداری سازمان آب منطقه ای استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر 15 میلیون متر مکعب در پشت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب شرب در ماکو بی رویه است

مصرف آب شرب در ماکو بی رویه است