مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-07سياسي

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدای ممتاز علمی ما باشند


مراسم استکبار ستیزی و جهاد تبیین بعد از ظهر دوشنبه 16 آبان ماه در مدرسه علم و دین شهرستان ورامین با حضور دانش آموزان به همراه مربیان و والدین آنها برگزار شد.

- ایسنا/تهران مراسم استکبار ستیزی و جهاد تبیین بعد از ظهر دوشنبه 16 آبان ماه در مدرسه علم و دین شهرستان ورامین با حضور دانش آموزان به همراه مربیان و والدین آنها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: 13 آبان برگرفته از چندین مناسبت از جمله تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان در مبارزه با پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی است و همه این ها برگرفته از دخالت آمریکا در امورات جاری کشور ما بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به مهم بودن تعلیم و تربیت در دوران ابتدایی مدارس فزود: بهترین زمان برای تربیت دانش آموزان ممتاز علمی و اخلاقی در همین زمان ابتدایی است و پایه و بنیان اخلاقی را می توان کاشت و ثمره آن را در آینده جامعه و خانواده بهره برداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، حربه دشمنان را در عقب ماندگی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر توان خود را برای عقب ماندگی کشور ما گذاشته اند و از پیشرفت های ما ناراحت هستند و لذا بحث جنگ داخلی و تجزیه طلبی را مطرح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدای ممتاز علمی ما باشند

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدای ممتاز علمی ما باشند