مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-07اقتصادي

ایجاد و شور و نشاط در جامعه نقش مهمی در کاهش میزان تقاضای مصرف دخانیات دارد


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: یکی از مهمترین فعالیت های انجام شده توسط انجمن مبارزه با دخانیات در سطح مدارس، طرح پاد( پیشگیری استعمال دخانیات ) است که از سال 95 در راستای کاهش تقاضای مصرف دخانیات در حال اجرا است و موجب .

- ایسنا/تهران معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: یکی از مهمترین فعالیت های انجام شده توسط انجمن مبارزه با دخانیات در سطح مدارس، طرح پاد( پیشگیری استعمال دخانیات ) است که از سال 95 در راستای کاهش تقاضای مصرف دخانیات در حال اجرا است و موجب شده تا مشارکت افراد در این موضوع مهم افزایش یابد.

غلام عباس ترکی عصر دوشنبه 16 آبان ماه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت فرهنگی خود را در کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر و دخانیات در محلات مختلف انجام می دهند و امروز شاهدیم که این طرح در 69 مدرسه دوره متوسطه ورامین با اثرگذاری مناسب در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: قطعا با شبکه سازی و سازماندهی نیروها و توسعه فعالیت هایی که به مشارکت هر چه بیشتر مردم منجر می شود ، سلامت جامعه توسعه یافته و شور و نشاط در جامعه ایجاد می شود و قطعا دادستانی کل کشور نیز از این طرح ها حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و شور و نشاط در جامعه نقش مهمی در کاهش میزان تقاضای مصرف دخانیات دارد

ایجاد و شور و نشاط در جامعه نقش مهمی در کاهش میزان تقاضای مصرف دخانیات دارد