مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-07اقتصادي

مشوق های بانکداری نوین ارائه کنید


وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن گلایه از بالا بودن غیر متعارف هزینه مبادله در اقتصاد و همچنین چسبندگی شبکه بانکی به روش های سنتی، گفت: در این راستا از بانک مرکزی می خواهم با در نظر گرفتن مشوق هایی برای بانک هایی که از الگوی سنتی خود فاصله گرفته اند، - سایر بانک ها را هم به سمت خدمات نوین تشویق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از سامانه بانک ملت ضمن با اشاره به بالا بودن هزینه مبادله اظهار کرد: این موضوع فعالان اقتصادی را از یک طرف و فعالان خرد اقتصادی از جمله خانوارها را از طرف دیگر درگیر کرده است؛ بطوریکه هر دو طرف برای فعالیت های اقتصادی خود با زحمت هزینه و فرآیند زمان بری مواجه هستند.

وی ادامه داد: هر چقدر بتوانیم استهلاک را کاهش بدهیم، شعار سال تحقق خواهد یافت و بخش زیادی از دلنگرانی های فعالان اقتصادی کاهش می یابد.

وزیر اقتصاد با اشاره به بانکداری دیجیتال، گفت: بانکداری دیجیتال در کنار سایر مزایا ثمرات زیادی برای بانک های تجاری کشور از محل کاهش هزینه ها دارد.

خاندوزی ادامه داد: البته علیرغم ظرفیت زیادی که از سمت فرهنگ پذیری مردم در زمینه پذیرش اقتصاد دیجتیال وجود دارد و همچنین زیرساخت های فنی کشور آمادگی این موضوع را دارند؛ بطوریکه می توانیم برای کشورهای همسایه به صورت نمونه عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های بانکداری نوین ارائه کنید

مشوق های بانکداری نوین ارائه کنید