مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-07سياسي

دستگاه های اجرایی پیگیر ایجاد کمپ ماده 16 در اردبیل باشند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ایجاد کمپ ماده 16 در استان از مطالبات جدی مردم و دستگاه قضایی اردبیل است که دستگاه های اجرایی با جدیت پیگیر ایجاد این کمپ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر دوشنبه در نشست با معاون وزیر دادگستری کشور اظهار کرد: ایجاد کمپ ماده 16 در استان از مطالبات جدی مردم و دستگاه قضایی استان است که دستگاه های اجرایی با جدیت پیگیر ایجاد این کمپ باشند.

وی از عدم انجام وظایف ذاتی برخی مدیران اجرایی در استان انتقاد کرد و گفت: بی تفاوتی و سهل انگاری در انجام وظایف ذاتی از سوی مدیران و مسئولان برخی از دستگاه ها موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و این امر خود تبعات و آثار سوء بسیاری را در جامعه به دنبال دارد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به هماهنگی و همکاری مطلوب مجموعه های نظامی و امنیتی استان با دستگاه قضایی استان افزود: وجود این هماهنگی استانی موجب مدیریت مورد قبول به ویژه در شرایط بحرانی در استان شده است.

فتاح احمدی، معاون وزیر و دبیر کنوانسیون حقوق کودک نیز در این نشست بیان کرد: نیاز است مدیران فرهنگی برای ترویج شعائر فرهنگ اسلامی با هدف کاستن از معضلات و آسیب های فرهنگی در جامعه اهتمام ویزه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی پیگیر ایجاد کمپ ماده 16 در اردبیل باشند

دستگاه های اجرایی پیگیر ایجاد کمپ ماده 16 در اردبیل باشند