مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-07اقتصادي

مشوق هایی برای بانکداری نوین ارائه کنید


وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن گلایه از بالا بودن غیر متعارف هزینه مبادله در اقتصاد و همچنین چسبندگی شبکه بانکی به روش های سنتی، گفت: در این راستا از بانک مرکزی می خواهم با در نظر گرفتن مشوق هایی برای بانک هایی که از الگوی سنتی خود فاصله گرفته اند، - وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن گلایه از بالا بودن غیر متعارف هزینه مبادله در اقتصاد و همچنین چسبندگی شبکه بانکی به روش های سنتی، گفت: در این راستا از بانک مرکزی می خواهم با در نظر گرفتن مشوق هایی برای بانک هایی که از الگوی سنتی خود فاصله گرفته اند، سایر بانک ها را هم به سمت خدمات نوین تشویق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از سامانه بانک ملت ضمن با اشاره به بالا بودن هزینه مبادله اظهار کرد: این موضوع فعالان اقتصادی را از یک طرف و فعالان خرد اقتصادی از جمله خانوارها را از طرف دیگر درگیر کرده است؛ بطوریکه هر دو طرف برای فعالیت های اقتصادی خود با زحمت هزینه و فرآیند زمان بری مواجه هستند.

وی ادامه داد: هر چقدر بتوانیم استهلاک را کاهش بدهیم، شعار سال تحقق خواهد یافت و بخش زیادی از دلنگرانی های فعالان اقتصادی کاهش می یابد.

وزیر اقتصاد با اشاره به بانکداری دیجیتال، گفت: بانکداری دیجیتال در کنار سایر مزایا ثمرات زیادی برای بانک های تجاری کشور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق هایی برای بانکداری نوین ارائه کنید

مشوق هایی برای بانکداری نوین ارائه کنید