مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-07بين الملل

کلاهبرداری با نمایش ناجی گری


گروهی وکیل یا وکیل نما با سوءاستفاده از شرایط این خانواده ها در تماس های تلفنی با اشاره به قدرت نفوذ خود وعده آزادی یا سبک کردن پرونده را به آنها می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: طبق صحبت های ابوذر نصرالهی وکیل پایه یک دادگستری این افراد مبالغ پیشنهادی بین صد میلیون تا سه میلیارد را به خانواده ها می دهند.

البته پیش از این هم چند نفر از وکلای دادگستری که این روزها وکالت پرونده بازداشتی ها را قبول کرده اند، در صفحات شخصی خود به وکلای بی نام و نشانی اشاره کردند که در ازای قبول پرونده معترضان خیابانی مبالغ سنگینی به خانواده ها اعلام کرده اند.

اما سؤال قابل پرسش درباره این نوع کلاهبرداری ها، چگونگی دسترسی این افراد به اطلاعات بازداشتی هاست که این وکیل در گفت وگو با شرق به برخی از ابعاد این موضوع پرداخته است.

کلاهبرداری از خانواده بازداشتی ها ابوذر نصرالهی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به برخی از این افراد سودجو که با خانواده بازداشتی ها تماس می گیرند، اشاره می کند و به شرق می گوید: برخی افراد که به ما مراجعه داشتند و جزء بازداشتی های اخیر بودند، اذعان کردند که از افرادی با آنها تماس گرفته و مدعی بوده اند می توانند ظرف 48 ساعت عزیزانشان را آزاد و پرونده را جمع کنند که در واقع یک باب کلاهبرداری جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با نمایش ناجی گری

کلاهبرداری با نمایش ناجی گری