مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-07سياسي

ارتباط لذت شهودی و عقلی با رسیدن انسان به کمال


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بالاترین لذت را لذت شهودی بیان کرد و گفت: انسان با این شهود است که حقایق را مشاهده می کند بر این اساس کمال با لذت شهودی و عقلی ارتباط دارد.

- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بالاترین لذت را لذت شهودی بیان کرد و گفت: انسان با این شهود است که حقایق را مشاهده می کند بر این اساس کمال با لذت شهودی و عقلی ارتباط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) امروز در جلسه درس اخلاق دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: استادی داشتیم می گفت ما اخلاق خواندیم، عرفان خواندیم اما عارف نشدیم؛ ممکن است انسان درس اخلاق و عرفان را بخواند اما با آن مطالب بیان شده بسیار فاصله داشته باشد.

وی با اشاره به ولادت امام حسن عسکری (ع) اشاره و تصریح کرد: آن خطوط کلی را که حضرت باید دنبال می کردند همان چیزی بود که پیامبر اکرم مشخص کرده بودند؛ بنابراین رسالت اولیای الهی هدایت انسان ها است.

از این رو انبیای الهی مبعوث شدند تا راه و مقصد را به بشر نشان دهند برای همین وقتی آنان مشاهده می کردند که برخی به بیراهه می روند اندوهگین می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط لذت شهودی و عقلی با رسیدن انسان به کمال

ارتباط لذت شهودی و عقلی با رسیدن انسان به کمال