مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-07حوادث

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مردی که با دریافت وجه نقد به خروج غیرقانونی مادر و دختری از کشور کمک کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره این پرونده گفت: به دنبال اعلام وقوع خبری مبنی بر ربودن یک دختر خردسال در غرب تهران، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، دختر خردسال هنگامی که در خانه پدر خود در غرب تهران بوده توسط مادرش ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

در ادامه کارآگاهان متوجه شدند که مادر این کودک خردسال پس از ربودن فرزند خود، همراه با وی به کمک یک مرد جوان پاسپورت جعلی تهیه کرده و بدون اجازه پدر خانواده به کشور امارات سفر کرده است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات نسبت به شناسایی مرد جوان اقدام کرده و این فرد را پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرد جوان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد در ازای دریافت 65 میلیون تومان وجه نقد، فرزند خردسال زن جوان را به عنوان فرزند خود نزد اداره گذرنامه جا زده و پاسپورت دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران