مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-07سياسي

آیا صرف احضار برخی سفرا کفایت می کند؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران با ارسال نامه ای به وزیر امور خارجه نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند.

- روز 13 آبان به مناسبت چهل و سومین سال از سالگرد تسخیر لانه جاسوسی، بار دیگر صدای رسای استکبار ستیزی از ملت ایران نشان داد که نه تنها در طول این چهل سال این روحیه و عزم ملی کمرنگ نشده، بلکه در برهه های مختلف با هوشیاری مردم شریف ایران ماهیت جدیدی به خود گرفته است.

تاریخ در سیزده آبان سال 58 تحولی را رقم زد که نه صرفا یک تحول تاریخی بلکه یک نقطه عطف در روحیه آرمان خواهی ملت ایران به حساب آمد.

استقلال، همان آرمانی ست که خون پاک جوانان این مرز و بوم ضامن بقای آن شده است.

در این روز ها که دشمنان، ایران از هر گونه اقدامی علیه منافع و امنیت ملی ما کوتاهی نکرده اند، از ورود عوامل تروریستی به مرز های ایران و اعلان جنگ علنی سردمداران استکبار جهانی علیه استقلال و تمامیت ارضی کشورمان تا صحنه گردانی مستقیم رژیم های مرتجع منطقه و تحمیل جنگ رسانه ای با پشت پردهی دلار های آمریکایی و ریال های سعودی، آتش جنگ بی سابقه ای را روشن کرده اند.

مستحضر هستید چنین اقدامات وقیحانه ای از سوی این دولت ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به هر دستاویزی متوسل شده اند تا اهداف پلید خویش را دنبال کنند و در برهه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صرف احضار برخی سفرا کفایت می کند؟!

آیا صرف احضار برخی سفرا کفایت می کند؟!