مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-07اجتماعي

لزوم تعیین تکلیف زمین های با کاربری آموزشی در اهواز


رییس کمیسون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز بر لزوم تعیین تکلیف زمین های با کاربری آموزشی در اهواز تاکید کرد.

- عادل شیشه گری در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (16 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی بین آموزش و پرورش خوزستان و شهرداری اهواز تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هنوز در مورد موضوع تعدادی زمین با کاربری های آموزشی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، توافقی حاصل نشده که باید از طریق این کارگروه این موضوعات پیگیری و توافق حاصل شود تا شرایط بهتری از این نظر داشته باشیم.

رییس کمیسون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به استفاده از ظرفیت حیاط مدارس هسته مرکزی اهواز به عنوان پارکینگ، گفت: با توجه به مشکل جدی پارکینگ در این نقطه می توان در زمان فعال نبودن مدارس، از حیاط مدارس به عنوان پارکینگ استفاده کرد که این کار می تواند گوشه ای از این مشکل را برطرف کند.

شیشه گری با تاکید بر گفت وگو با نسل نوجوان و جوان گفت: باید گفت وگو ها با نسل نوجوان و جوان جدی تر مورد توجه قرار بگیرد تا علاوه بر آگاهی از دغدغه این نسل، موجب پیشرفت آن ها شود.

در ادامه سید محمدعلی پورموسوی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز نیز گفت: بزرگترین ذخایر انقلاب اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف زمین های با کاربری آموزشی در اهواز

لزوم تعیین تکلیف زمین های با کاربری آموزشی در اهواز