مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-07ورزشي

بیمه تعاون رقیب جدی مدافع عنوان قهرمانی/مدعیان به صف شدند


زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات صبح امروز دوشنبه 15 مهرماه با حضور شش تیم آوای رزم، دانشگاه آزاد اسلامی، کان ذن ریو ، بیمه تعاون، پاس فراجا و رعد پدافند هوایی ارتش در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد.

در هفته نخست تیم ها بازی های دور اول و دوم خود را برگزار کردند که دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و بیمه تعاون که بیشترین ملی پوش را در ترکیب دارند با برتری مقابل رقبا حساب خود را از سایر تیم ها جدا کردند و خود به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی معرفی کردند.

دانشگاه آزاد همانند سالهای گذشته با هدایت احمد صافی و در اختیار داشتن نفراتی چون ذبیح الله و مهرداد پورشیب، علی اکبر دستجانی، سامان حیدری، مجید نیکوهمت، پوریا اقدسی و علی مسکینی در کومیته، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در کاتا دو بازی خود برابر آوای رزم و کان ذن ریو را با برتری پشت سر گذاشت و با 6 امتیاز و تفاضل 45 صدرنشین شد.

بیمه تعاون دیگر تیم مدعی این فصل است که بعد از چند سال دوری با تلاش های ابراهیم نوروزی یک بار دیگر پا به عرصه لیگ گذاشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه تعاون رقیب جدی مدافع عنوان قهرمانی/مدعیان به صف شدند

بیمه تعاون رقیب جدی مدافع عنوان قهرمانی/مدعیان به صف شدند