مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-07سياسي

رستم قاسمی پیش از طرح استیضاحش استعفا خواهد داد


احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم.

تغییرات در کابینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، آیا مردم برای رسیدن به مطالبات خود همچنان به اصلاحات امیدوار هستند؟ موضوعی که شاید دیگر از دریچه جریان اصلاحات دنبال نشود.

زیرا به نظر می رسد که بخش زیادی از کنش گران امروز در جامعه اعتقاد چندانی به دو جریان اصلی کشور ندارند.

البته در این بین برخی از کنش گران سیاسی معتقدند برخی تغییرات در کابینه دولت، قوانین حاکمیتی و حتی بازنگری در قانون اساسی می تواند اصلاحات مورد نظر جامعه امروز ایران را رقم بزند و اجازه ندهد که یک جریان و گروه خاص سیاسی علم اصلاح طلبی را به نام خود بلند کنند.

در همین رابطه احمد علیرضا بیگی؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها و نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص ناآرامی های اخیر در کشور و اینکه آیا احتمال انجام اصلاحات وجود دارد به خبرنگار پارلمانی سایت دیده بان ایران گفت: ما باید نگاه منطقی به قضیه داشته باشیم و اتفاقاتی افتاد فقط به فوت خانم مهسا امینی مربوط نمیشود بلکه حادثه ای که برای این خانم افتاد، جرقه ای بر انباشت مطالبات مردم بود که نتایج تلخ و زیان باری برایمان به بار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم قاسمی پیش از طرح استیضاحش استعفا خواهد داد

رستم قاسمی پیش از طرح استیضاحش استعفا خواهد داد