مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-07بين الملل

تلاش دیوانه وار غربی ها برای اتهام زنی و طرح ادعا علیه سوریه


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی پرونده ادعایی استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه از مواضع خصمانه کشورهای غربی علیه دمشق به شدت انتقاد کرد.

بسام صباغ در این نشست که امروز دوشنبه در نیویورک برگزار شد، گفت: اصرار برای برگزاری جلسات مکرر شورای امنیت درباره پرونده استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه در حالی که این شورا هیچ نشستی برای بررسی آثار و پیامدهای تحریم های ظالمانه کشورهای غربی علیه کشورم برگزار نمی کند، جای تعجب و شگفتی دارد.

آیا بهتر نیست که شورای امنیت درباره تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟ وی ادامه داد: تلاش دیوانه وار کشورهای غربی برای برگزاری چنین نشست هایی که هدفش تکرار ادعاهای پیشین علیه سوریه است، پذیرفتنی نیست و با وظیفه این شورا به موجب منشور سازمان ملل برای حفظ امنیت و صلح بین المللی همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دیوانه وار غربی ها برای اتهام زنی و طرح ادعا علیه سوریه

تلاش دیوانه وار غربی ها برای اتهام زنی و طرح ادعا علیه سوریه