مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-07ورزشي

رقابت چادرملو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دارت کشور


تیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان نماینده استان یزد برای حضور در رقابتهای قهرمانی دارت کارگران کشور، عازم سمنان(گرمسیر)، محل برگزاری این مسابقات می شود.

- یزد - تیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان نماینده استان یزد برای حضور در رقابتهای قهرمانی دارت کارگران کشور، عازم سمنان(گرمسیر)، محل برگزاری این مسابقات می شود.

رییس هیئت ورزش کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دارت قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور به میزبانی استان سمنان و به منظور گرامیداشت شهدای کارگر و ورزشکار برگزار می شود که دو تیم از یزد نیز در این رقابتها حضور پیدا می کنند.

جمال تقی نژاد با تاکید بر اینکه کسب مقام در این مسابقات دور از دسترس نیست، ادامه داد: بر این اساس تیم منتخب کارگران استان یزد با نام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دو بخش آقایان و بانوان به این رقابتها اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تیم چادرملو در بخش آقایان سال گذشته موفق شد در بخش تیمی مقام نخست کشور را به دست آورد و امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی مقابل رقبای خود صف آرایی می کند.

تقی نژاد در مورد بازیکنان تیم چادرملو در این رقابتها گفت: برای تیم بانوان مریم اژدری، مریم جعفری، مریم حسانی و فائزه السادات خواجه امینیان در این رقابتها مسابقه می دهند که اژدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت چادرملو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دارت کشور

رقابت چادرملو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دارت کشور