مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 02:002022-11-07سياسي

نیاز جامعه دانشجویی مطالبه گری منطقی و گفتگوهای مسئله محور است


دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان تاکید کرد: نیاز امروز جامعه دانشجویی، کنش گری صحیح، مطالبه گری منطقی و گفتگوهای مسئله محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان شمسی روز دوشنبه در نشست کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی اظهار داشت: نیاز امروز جامعه دانشجویی، کنش گری صحیح، مطالبه گری منطقی و گفتگوهای مسئله محور است و توجه به این موارد، کلید حل بسیاری از مشکلات موجود است.

وی عنوان کرد: بایستی برای توجه و احترام به شأن دانشجو و تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان، بیش از پیش، تلاش کنیم و هدف از برگزاری چنین نشست هایی نیز کمک به همین مسئله است.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار داشت: اگر دانشجو نسبت به مسائل و مشکلات، بی تفاوت باشد خود به خود به انباشت مشکلات ختم خواهد شد و بی تفاوتی برخی مسئولان را به دنبال دارد.

شمسی افزود: برای مثال اگر فلان مشکل در دانشگاه وجود دارد انتظار از جامعه دانشجویی این است که به صورت دغدغه مند به موضوع ورود کرده و با بررسی مشکل و ارائه پیشنهادات و راهکارهای منطقی، در نهایت باعث رفع مشکل شوند تا پاسخ گویی مسئولان هم تقویت شود.

وی بیان کرد: دانشجوی فعال، دانشگاه پویا را می سازد و شورای صنفی به عنوان نماینده دانشجویان همواره برای پیگیری مشکلات و مطالبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جامعه دانشجویی مطالبه گری منطقی و گفتگوهای مسئله محور است

نیاز جامعه دانشجویی مطالبه گری منطقی و گفتگوهای مسئله محور است