مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-08اجتماعي

کمبود نیروی انسانی در محیط زیست بوشهر/ مخالف توسعه استان نیستیم


مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با اشاره به کمبود نیروی انسانی در محیط زیست استان، گفت: مهمترین عامل تهدید کننده هوا غیر از منطقه انرژی پارس کانون های گرد و غبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران با اشاره به مهمترین آلاینده ها در خلیج فارس اظهار داشت: شکستگی و نشت از خطوط لوله انتقال نفت، بزرگ ترین آلاینده های نفتی خلیج فارس هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: در این زمینه همه نقاط آلوده کننده خلیج فارس احصا و به شرکت نفت فلات قاره اعلام شده که در دستور کار آنها قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت تعویض خطوط فرسوده انتقال نفت گفت: در همین زمینه سال گذشته خط لوله انتقال نفت ابوذر تعویض شده است و بر اساس پایش های انجام شده پس از تعویض این خط انتقال هیچ آلودگی نفتی از این محل وارد خلیج فارس نشده و لازم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه کنوانسیون کویت به عنوان یکی از مهمترین پیمان های پیشگیرانه از آلودگی نفتی خلیج فارس باید جدی گرفته شود اضافه کرد: پیشنهاد شده است که دفتر نمایندگی ایران در این کنوانسیون در بوشهر مستقر شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پایش های انجام شده بیشترین میزان آلایندگی در جنوب استان بوشهر آلودگی هوا ناشی از گازهای خطرناک سولفور و اکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی در محیط زیست بوشهر/ مخالف توسعه استان نیستیم

کمبود نیروی انسانی در محیط زیست بوشهر/ مخالف توسعه استان نیستیم