مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-08سياسي

شورا و شهرداری سی سخت را چه می شود؟/محلی برای مشورت یا مکانی برای جنگ و جدل؟!


صحبت از فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک و دست به یقه شدن و تهدید و برخورد فیزیکی از درون مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال گردشگران زیادی این استان را مقصد خود برای تفریح و گردشگری قرار می دهند.

هر چند نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد جلوه های ویژه ای برای بازدید مسافران و گردشگران دارند اما شهر سی سخت در میان تمامی شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد ویژگی های منحصر به فردی دارد.

شهری که بر دامنه دنا آرمیده و آب و هوایی بس مطبوع در چندین ماه از سال در فصول بهار و تابستان دارد شهری که در صورت رسیدگی بیشتر به آن و توجه هر چه بیشتر مسئولان قادر است به تنهایی منبع درآمد یک استان باشد.

شهری با این صفات و ویژگی ها که علاوه بر گردشگران در طول سال عده ای توریست نیز از آن بازدید می کنند و البته نام شهر توریستی سی سخت را هم به خود گرفته و نیازمند همراهی و همکاری و اتحاد مدیران برای تحول در آن است.

مدیرانی که باید دست در دست هم برای رفع کمبودها و نواقص این شهر گردشگری تلاش کنند اما در یکی دو سال اخیر خبرهای بسیار نگران کننده از شهر سی سخت و از درون مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر می شنویم خبرهایی که به هیچ عنوان با پیشینه فرهنگی و علمی شهر سی سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا و شهرداری سی سخت را چه می شود؟/محلی برای مشورت یا مکانی برای جنگ و جدل؟!

شورا و شهرداری سی سخت را چه می شود؟/محلی برای مشورت یا مکانی برای جنگ و جدل؟!