مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-08اجتماعي

کمبود فضاهای فیزیکی با کاربری آموزشی در استان بوشهر


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کمبود فضاهای فیزیکی با کاربری آموزشی از مهمترین چالش ها در استان بوشهر است.

- محمدمهدی ملاکی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت 596 مرکز غیردولتی در استان بوشهر اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 42 هزار و 57 دانش آموز در 527 مدرسه غیردولتی استان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اجرای سند راهبردی مدارس غیردولتی اولویت این اداره است، افزود: در سال جاری تاکنون 142 مجوز تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی در استان صادر شده است در حالی که در سال های 1398 تا 1400 به ترتیب 118، 99 و 138 مجوز صادر شده بود.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به میانگین کشوری 12.

9 نفری در پوشش دانش آموزی در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: این شاخص برای استان، 16 نفر است که موفقیت دیگری برای استان بوشهر در اجرای سند راهبردی است.

ملاکی خاطرنشان کرد: تا کنون در سال جاری بیش از 36 هزار و 456 نفر ساعت دوره آموزشی توانمندسازی برای همکاران در مدارس غیردولتی برگزار شده است.

وی بازدید و رصد مستمر از فعالیت های مدارس و مراکز غیردولتی را از دیگر اولویت های این اداره برشمرد و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون 895 بازدید از مدارس غیردولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضاهای فیزیکی با کاربری آموزشی در استان بوشهر

کمبود فضاهای فیزیکی با کاربری آموزشی در استان بوشهر