مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-08بين الملل

مسکو: راه حل فوری برای عضویت اوکراین در ناتو نیست / انتخابات آمریکا را رصد می کنیم


معاون وزیر خارجه روسیه گفت که در حال حاضر هیچ راه حل فوری و جایگزینی برای هیچ کشوری از جمله اوکراین درخصوص عضویت در ناتو وجود ندارد و همچنین مسکو از نزدیک انتخابات میان دوره ای آمریکا را دنبال می کند.

- معاون وزیر خارجه روسیه گفت که در حال حاضر "هیچ راه حل فوری و جایگزینی" برای هیچ کشوری از جمله اوکراین درخصوص عضویت در ناتو وجود ندارد و همچنین مسکو از نزدیک انتخابات میان دوره ای آمریکا را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه طی مصاحبه ای با تلویزیون روسی زوزدا عنوان داشت: هیچ راه حل فوری و جایگزینی برای عضویت در ائتلاف نظامی ناتو وجود ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد که در نشست آتی وزرای خارجه این ائتلاف در اواخر ماه نوامبر در بخارست پیرامون عضویت اوکراین در ناتو گفت وگو خواهد شد.

به گفته این دیپلمات روسی، هر کشوری که خواستار عضویت در ناتو است باید مراحل مختلفی را طی کند.

نشست دو روزه وزرای خارجه ناتو – این ائتلاف نظامی 30 عضوی – در تاریخ 29 الی 30 نوامبر در بخارست، پایتخت رومانی برگزار خواهد شد.

الکساندر گروشکو در قسمت دیگری از مصاحبه اش گفت: مسکو از نزدیک انتخابات میان دوره ای آمریکا را دنبال می کند و نسبت به پیشنهادات برخی جمهوری خواهان مبنی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: راه حل فوری برای عضویت اوکراین در ناتو نیست / انتخابات آمریکا را رصد می کنیم

مسکو: راه حل فوری برای عضویت اوکراین در ناتو نیست / انتخابات آمریکا را رصد می کنیم